W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Prywatności.

Ukryj ten pasek
MENU

Twój doradca

Rafał Wieczorek

Kom. +48 570 444 520

rafal.wieczorek@bmt-packing.pl


Herbata do zestawu promocyjnego

Oferta

Zapytaj o usługę

Herbata do zestawu promocyjnego?


poniedziałek, 2 lutego 2015

Tworząc zestawy promocyjne lub okazjonalne kosze podarunkowe warto dobrze przemyśleć jakie dokładnie produkty powinny się w nich znaleźć. Najlepiej postawić na produkty, które przypadną do gustu większości odbiorców. Często jako dodatek do upominkowych zestawów Klienci wybierają kawę, rzadziej herbatę, ale warto pamiętać, że aż 98 proc. Polaków deklaruje regularne spożywanie herbaty. Częściej sięgają tylko po wodę. Ale jeżeli już herbata to jaka? 58,9 proc. Polaków wybiera czarną herbatę, ziołową (14,2 proc) Earl Grey (10,2 proc.), zieloną (8,1 proc.) najmniej owocową (7,1 proc.).

 

Badanie ośrodka Euromonitor International.