W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Prywatności.

Ukryj ten pasek
MENU

Twój doradca

Rafał Wieczorek

Kom. +48 570 444 520

rafal.wieczorek@bmt-packing.pl


Opakowanie wpływa na decyzje zakupowe konsumentów

Oferta

Zapytaj o usługę

Opakowanie wpływa na decyzje zakupowe konsumentów.


środa, 4 marca 2015

Światowy producent opakowań MeadWestvaco Corporation sprawdził, jak opakowanie wpływa na satysfakcję konsumentów, oraz jaki ma wpływ na zachowanie nabywcze konsumentów. Badanie przeprowadzono w 5 krajach (Brazylia, Chiny, Niemcy, Francja, Stany Zjednoczone). Okazało się, że 82% badanych przyznało, że innowacje w opakowaniach czynią produkt bardziej funkcjonalny i łatwiejszy w użyciu. 57% konsumentów powtórnie kupuje ten sam produkt, gdy są w pełni zadowoleni z jego opakowania. Natomiast 44% badanych sięga po nowy produkt ze względu na opakowanie, które przykuwa ich uwagę lub ze względu na jego funkcjonalność. Wygląd i sposób pakowania ma szczególne znaczenie w kategorii produktów: żywność mrożona, uroda/higiena osobista/zapach, jedzenie na wynos/napoje. Opakowanie jest istotniejsze, gdy konsumenci dokonują zakupu w sklepach stacjonarnych (57%) niż przez Internet (43%), co jest zrozumiałe, ale warto zwrócić uwagę, że różnica nie jest, aż tak wielka.