Prowadzisz sklep internetowy? Pamiętaj o nowych zasadach dotyczących zwrotów w e-commerce.
poniedziałek, 15 grudnia 2014
Od 25 grudnia 2014 obowiązuje nowa ustawa o prawach konsumenta, która ma na celu dostosowanie polskiego prawa do wymogów dyrektywy Unii Europejskiej. Zgodnie ze zmianami, sklepy internetowe muszą wydłużyć czas zwrotu towarów. Dotychczas Klienci mogli zwrócić produkty w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny. Od 25 grudnia, Klientom przysługuje 14 dni na zwrot. W przypadku zwiększonej ilości zwrotów istotny będzie płynny system dokonywania takich przesyłek. Właściwe zarządzanie, może zminimalizować koszty związane z wprowadzeniem nowych przepisów, dlatego warto powierzyć takie zadanie firmie zewnętrznej. Oferujemy zarówno pakowanie towarów, wymianę zniszczonych opakowań na nowe, jak obsługę logistyczną e-sklepów. Wyręczamy naszych Klientów w zakresie przyjmowania dostaw, magazynowania, konsolidacji przesyłek oraz obsługi zwrotów.