W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Prywatności.

Ukryj ten pasek
MENU

Twój doradca

Rafał Wieczorek

Kom. +48 570 444 520

rafal.wieczorek@bmt-packing.pl


Trendy w opakowaniach, etykietach

Oferta

Zapytaj o usługę

Trendy w opakowaniach, etykietach


wtorek, 14 kwietnia 2015

Marki stawiają na minimalizm brandu i opisów produktów. Dbają o detale, jakość druku oraz samo wykończenie opakowań, etykiet. Znane marki dostrzegły również potencjał w personalizacji opakowań, np. możliwości dodania imienia na etykiecie (Coca-Cola, Wedel Ptasie Mleczko, Nutella). Okazuje się, że najwięcej firm w Polsce - czyli 3100 - wytwarza opakowania z drewna, 2850 z tworzyw sztucznych, a 2100 z papieru i tektury, 85 podmiotów wytwarza opakowania z metalu oraz ok. 70 ze szkła.* Oprócz personalizacji firmy stawiają również na wariantywność produktu, czyli stosują kilka wersji kolorystycznych tego samego opakowania. Kładą również nacisk na innowacyjny i nowoczesny kształt samego opakowania.

*Polska Izba Opakowań (2014 r)